Make up Store - Klubbkväll!

Hej på er alla!
Igår var jag på klubbkväll på Make up Store. Tyvärr ensam :/, men det var kul i alla fall!



Kvällen började med en drink och tilltugg, men jag kunde inte äta snittarna (allergi), och jag dricker inte alkohol. Fast det fanns ju lite frukt och godis också :).


Snyggt att dom har satt loggan på glasen och på fatet!

Temat på kvällen var "Black" så dom visade hur man lägger en snygg sotning. Jag bad en av makeupartisterna att sminka mig i rosa och guld ville få lite inspiration till min födelsedag :).




Snyggt gjort men lite för mycket brunt för min smak.

Jag köpte lite också och eftersom att det var klubbkväll så var det 20% rabatt på allting :)



För att jag handlade över en vissa summa fick jag dessa produkter gratis. (man får också gamla nummer av deras klubbtidning gratis om man frågar :) )

Kommentarer:

1 - Alexandra!:

Åh, två av mina kompisar var också där!



Tur att detfanns annat du kunde äta i alla fall. :)

2 Sandra:

Svar till - Alexandra!: Jasså va kul :D! Vilken affär var dom på? Jag var vid den på Götgatan. Ja verkligen!

Kommentera här: