På vårdcentralen men systern!

Igår var en hektiskt dag i alla fall i början..
Jag skyndade mig till jobbet och jobbade intensivt i några timmar, var tvungen att vara extra snabb eftersom att jag hade en tid på vårdcentralen. Eftersom att sista delen av mitt pass var städning så kunde jag gå när jag var färdig.

Destinationens område



Som tur var fungerade min "bli-klar-med-maginal-plan" och jag kunde trippa ut klockan 13.00. Sen tog jag bussen och sen en buss igen och så ut emot "landet". Jag fick vänta en liten stund men sen kom min syster som också skulle vara med på mötet.

Sitter och väntar i en solig busskur, är fruktansvärt nöjd med mina nya skor förresten ;)





Vi hade fick ganska mycket tid så jag passade på att äta en äggmacka som jag hade tiggt hemifrån och som syrran tog med. Hde inte hunnit med någon lunch. Det är ganska fint där vid vårdcentralen, jätte fin liten lounch med gott om plats, ljus och lite design. Man kan få kaffe eller te för 5 kronor också, man kan välja mellan en massa olika kaffestilar.

Lunch och jag





Efter mötet så gick vi en bit. Sen handlade vi mat och så gick vi i lite andra affärer ;). Nånstans där så var mitt bankkort försvunnet :(! Vi ingde och spärrade så fort som möjligt men man vet ju aldrig :/, så nu hoppas jag verkligen att mina pengar finns kvar på kortet!

Kommentarer:

1 - Alexandra!:

Skönt att sluta så pass tidigt. :)



Åh, äggmacka är inte dåligt det!



Nej, så jobbigt att tappa bankkortet! =/



sv: Haha ja det trodde jag också fram till nu i helgen. :P



Jo det visste jag, att Dumle fanns på kaka, måste nästan testa!

Kommentera här: