Från i onsdags!

Som vanligt så har det varit stort håll på bloggen!
Eftersom att jag knappt har varit hemma på flera dagar så här ska uppdateras ;)

I onsdags packade jag ihop för att spendera några dagar med pojkvännen (var lite jobb inblandat under dom dagarna också). Men innan jag åkte till honom så åkte Mamma, jag och Syrran till banken. Jag var tvungen att kolla om bankkortet hade blivit länsat! Till min otroliga lättnad så var alla pengarana kvar :D!

Vi åkte vidare för att köpa en esspressobryggare till Min pojke. Han och jag letade ju förra helgen men allt var dyrt! Min hade hört om en billig och bra på "Lidl". Jag fick den sista! Kostade bara 49 kronor!

Efter det ville jag åka till "Nacka Forum". Så dom åkte med mig dom skulle ändå handla mat i närheten sen. Vi var inte där så länge men man han se en hel del kul och köpa lite (får se sen ;) ).



Kommentarer:

1 - Alexandra!:

Åh, så skönt att ingen hann röra dina pengar!

Kommentera här: