Tina är tillbaks!

I Måndags var jag med Niki och Tina i stan :)
Första shoppingrundan sen Tina kom tillbaka :). Det var himla skoj, men jag belv sååå utröttad efter ett par timmar! Hittade fina pylar som ni kanske får se sen ;) (ska inte lova så mycket, blir inte alltid av :/). Här är i alla fall lite bilder från dagen!

Här sitter jag i en provhytt medans Tina provar kläder och Niki fotar sig själv (skulle jag aldrig göra(..... ha ha ha ;) )). I handen har jag ett knippe toffsar som jag sen köpte. Och på mig har jag "The look of the day", som jag skulle vilja kalla "Rosträdgård i aska" ;)



Piki och jag vilar på en snyggt mönstrad sak medans Tina köper hårfärg.



Utanför godisaffären med ett utav de bästa lakrisutbuden jag har sett! "Caramella".



Lunch, sallad i "Kungshallen".



Nämen det är ju H&M och det är 10% och det är NIKI!



Jag så "Mupparna" i en rulltrappa. HA HA HA nej det är Tina och Niki ;) ♥



Trevlig dag som vanligt ♥

Kommentarer:

1 Tanya:

Ha en toppen dag!

2 B R O W N S U G A R:

Sv: usch ja :/ blää för dom!

3 Sandra:

Svar till B R O W N S U G A R: Ja verkligen :(

Svar till Tanya: Tack! Ha en toppendag du med ;)!

Kommentera här: