Sagan om första maj!

Jag sov till tolv blev sedan väckt och åt frukost, sen sov jag till tre.
Då blev jag väckt igen. Pojken och jag gick ut för en tur i centrum sen köpte vi middag, Kinamat, gott! När vi ätit så ville han gå ut och festa. Jag hade ingen större lust.. Men bestämde mig för att det var bäst att rasta honom lite, var ju faktiskt ett tag sen vi var ute sist. Jag klädde mig i lugn och ro sen gav vi oss ut. Det var ganska kallt men jag visste att det skulle vara varmt på vägen hem eftersom man alltid har dansat uppp värmen då.

Vi gick till La Isla. Först var det ganska lugnt där, vi var ganska tidiga.
 Pardans och lugn musik, lite gammeldagsromantiskt. Det var trevligt. Ju mer klockan blev desto mer folk kom det och dessto mer remixer blev det på dansgolvet. Det var också trevligt. Vi fick uppleva La Islas första skummparty, men jag skulle inte kalla det ett äkta skumparty.. Inte så mycket skum nämligen.. Det var "klubbregn" också, vilket såklart föll mig i smaken :D! Pojken fångade två till mig :).

Blev en ganska rolig kväll ändå!

 
 

Kommentera här: