Förkyld!

*Phooooo*
Hej alla! Magen värker och jag är förkyld, annars är det väl okej.. Lite stressad känner jag mig också då.. Blev hemskickad från jobbet idag på grund av förkylningen, så åkte hem drack te och sov med katten ♥. I morse var det bara halvröjt efter snöovädret igår, så jag stod och väntade på bussen i en snödriva och på bussradion hörde jag om en massa bussar som fastnat på olika ställen. Men jag kom i alla fall i tid till jobbet :). På lördag är det tydligen dags för oväder igen dock :/. Inte bra, jag har massor att göra på lördag!
 

Kommentarer:

1 Olivia Magnusson:

uscha krya på dig! ♥

sv: hihi,ja tack så mycket :D
kramis♥

Svar: Na tack :)!;)
Kram kram
Sandra Rosén Dahlgren

2 Malin Wallin:

Fin blogg, haft en bra dag? :)

Kram!

Svar: Tack :)! Jo förrutom att jag är sjuk :/. Själv :)?
Kram
Sandra Rosén Dahlgren

Kommentera här: