Tack och lov för Min Älskling!

Var rätt nere i måndags. Men jag tog mig i alla fall till pojken till slut.
Varje framme 00.45.. Men det gjorde inte så mycket eftersom att han har semester. Dagen efter så vill jag helst inte göra nånting bara gömma mig i sängen. Men han fick upp mig och sen ut mig i solen och sommarvärmen. Han tog mig till en strand jag aldrig varit på förut. Det var fint där och det var varmt i vattnet så jag badade. Det var längsta doppet för i år. Jordgubbar fick jag också. Fina Älsklingen ♥
 
Orkade inte ta några bilder så det får bli lite ovisade bilder från midsommar i detta inlägg i stället.

Kommentarer:

1 Annika:

Det låter som en underbar dag!

Svar: Ja den blev bra till slut :) Man behöver bara lite hjälp ibland :)
Sandra Rosén Dahlgren

2 mary:

sv: nejnej va där på semester :)

Svar: Aha :)
Sandra Rosén Dahlgren

3 Lina:

Mysig blogg du har du! ;)
Vad händer i dag då?
Ha det braaa

Svar: Å tack :D va rar du är! Idag har jag försökt att vara duktig :) städat lite och så. Själv da? Du med :D!
Sandra Rosén Dahlgren

Kommentera här: