Trevlig helg till er!

Idag gick jag upp fett tidigt, tidigare än vad jag egentligen behövde.
Det gjorde jag eftersom att jag vill se till att jag verkligen kommer iväg! Så nu har jag gjort allt jag behöver innan jag åker hemifrån i någon sådär lugn och ro. Ska åka snart, trött men förbered för dagen. Ska svänga förbi ett ställe och skriva i paper först. Sen ska jag till arbetsträningen och sen till pojken och så ska vi troligen gå ut senare på kvällen. Kommer nog inte hem för ens på söndag. Så ni får ha en trevlig helg allihopa :)
 

Kommentarer:

1 hanna ♡ :

tacktack! :D

Svar: :)
Sandra Rosén Dahlgren

2 ava Miranda:

fin du är! :>

sv: ohja det finns kvar och jag blev också lättad över att de finns kvar haha ;o jag vet inte om garver jobbar kvar men jag tror det! för när vi gick in då var det 2 som jag inte kände till eller sett och Yoji! Innan vi gick in så såg jag en kille gå till personalrummet och det såg ut som garver men är inte säker :>

Svar: :). O va roligt :D! He he okej :) hoppas att han jobbar kvar får försöka snoka fram det ;) hi hi hi å va roligt att det finns kvar :D!
Sandra Rosén Dahlgren

Kommentera här: