"Buhuu" Skärp er!

Jag är helt slut efterom att jag tvingades gå upp tidigt och för att jag spenderade morgonen med att kånka hem nåt fint, visar sen :).

 Igår arbetstränade jag och det gick väl bra, men va fett trött då med. Sen åkte jag till Min Älskling och gosade ♥. På kvällen var det som (säkert är), bekant fotboll, Em, match mellan Sverige och Ukraina.  Slutade 1-2 till dom och kamren säger att han och grabbarna ska sörja(!!!) innan dom ser fram emot nästa match. Snälla det är fotboll vi snackar om, en lek, en förlorad match inget dödsfall!

Saknar dig Fredrik!
Joel Kinnaman blir modell för sportskor!'
Bild: Posh 24

Kommentarer:

1 Julia:

Saknar också Fredrik Ljungberg! Gaaaaaaa...;)

2 Sandra:

Svar till Julia: Ja, det är så synd att Fredrik L inte vill vara med i landslaget längre! Varför liksom, varför!!!! ;)

3 Anonym:

allt bra?:)

4 Frida:

Önskar dig en bra dag & ett bra avslut på veckan! :)

5 Sandra:

Svar till Anonym: Nej det är inge vidare här :(. Själv då?

Svar till Frida: Tack raring, detsamma :)

Kommentera här: