SS

Två bokstäver gjorda by moi:

Blyerts:
 
Tusch & Bläck:

Kommentarer:

1 Andreas:

Okej :) Jag ska snart dra mig mot stan. Händer annars i dag? :)

Svar: Okäj :). Nä jag e bara hemma ikväll, undrar om det är nåt bra på tv? Du då ;)
Sandra Rosén Dahlgren

2 Sofie | fiveseconds.se ♡:

sv: Jag lyckades faktiskt få doktorn att skriva ut penicillin. Trodde som du först, att det skulle behöva bryta ut :) Fast han kanske bara var snäll eller så (:

Svar: Å va bra då :D, ja kanske det är olika med alla ;) Hoppas att du mår bra nu då :)?
Sandra Rosén Dahlgren

3 Anonym:

sv: JasÅ?:/ ja livet är inte en dans på rosor.. känns inte alls bra, men nån gång kommer det bättre dar tror jag!:)

Svar: Nej ja det mesta är jobbigt och fel :(. :) Ja det är det som får en att leva vidare, att man ändå har ett hopp kvar nån stans. Drömmar och hopp :)
Sandra Rosén Dahlgren

4 Mattis:

JGVDFJWDHFVERJDVH!!!! fan va snygga!!! - Varför är du så duktig!? ;D XD

Svar: Tack så mycket :D ha ha va snäll du är :D!
Sandra Rosén Dahlgren

Kommentera här: