Ändrade planer!

Jag skulle på ett möte idag.
Mamma och Pappa skulle också åt det hållet så jag fick skjuts! När jag var färdig med mötet märkte jag dock att jag hade glöm busskortet hemma.... Sucka! Jag trallade runt i centrum och väntade på att Mamma och Pappa skulle bli klara med sitt, så att jag kunde åka hem..

Jag fyndade på hemmakväll, såg jätte vackra krukor och så gick jag länge i djuraffären. Det är så mysigt i djuraffärer! Finns en massa djur att hälsa på och djur gör mig lugn ♥

Här är några dåliga bilder från djuraffären:

 
 

Sötnosar ♥

Sen gick jag jag en liten promenad till ett utav kommun husen. Var ju riktigt varmt idag och där finns det skugga och en liten "sjö". Så satt där och läste en gamal "Cosmo" som jag hade med mig. Sen kom det några ankor springandes och hoppade ner i vattnet :), dom betede sig som lyckliga barn som äntligen har kommit fram till stranden :D! Söta!
 
  

Här har dom lugnat sig lite ;)

Kommentarer:

1 Liborius:

visst är det underbart att sommarvärmen har kommit?:D

2 Anne:

Hihi okej:)Kramar

3 art by Lisa Lans:

sv: jorå. min helg var toppen!

Javisst. Kanske blir sommar när uppe i norr också =)

4 Lisa - Kreativ bakning ♥:

sv: finns det glutenfria oreos? :)

5 Pouline △:

sv: tack!! :) x

6 LORISSA LOVEBOMB:

sv: Tack för kommentaren om min blogg, jag vill ju inte stänga den, jag tycker bara själv att den har blivit så mycket sämre på senare tiden. Får nog ta och fixa till den ordentligt när jag inte har så mycket i skolan :)

7 trust me darling:

å är så livrädd för fåglar. annars jätte söta djur ;)

8 SHORTY:

sv; tack snälla! :D jag dansar själv så jag är med i showen! :D

9 TC:

sv. Hittade mitt på biltema, ganska billigt =)

10 Sandra:

Svar till TC: Ja okej ska kolla där då :)!

Svar till SHORTY: Jaha shit va roligt :D!

Svar till trust me darling: Å okej. Ja jätte söta var dom :)!

Svar till LORISSA LOVEBOMB: Ja precis när du får lite mer tid över så kommer du ju ha mer inspiration och lust att fixa till bloggen lite extra :D!

Svar till Lisa - Kreativ bakning ♥: Typ :) he he det finns en vaiant som jag i alla fall tror smakar typ som Oreos, fast den heter chocholate o´s :)

Savr till art by Lisa Lans: Va bra :D! Jadå snart är det nog sommar i hela landet :)!

Svar till Anne: Kram :)

Svar till Liborius: Ja verkligen hoppas att det håller i sig hela sommaren :D!

Kommentera här: