Kommentarer:

1 Carro:

haha, du har hela sommarn kvar att jobba på det ;)

2 Maddez ♥:

Sv; Jo det är det ! & gott var de med :D

ja dom är fina :)

3 isabelle:

sv; Ja det var riktigt härligt!

4 Ida:

Hej! Och tack! : ) Åh, den som ändå hade haft tid att skaffa sig lite solbränna alltså! Jag ser mer ut som du... ; )

5 ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!:

vissa har tur och blir bruna snabbt! Tyvärr inte jag ^^

6 DIANA ÖSTERBERG:

sv; åååh.. va tråkigt att höra =(

7 Sandra:

Lugn, det är ju bara början av sommaren;) Själv kommer jag att jobba hela tiden så det blir nog inte så mycket bränna :/

8 Carro - http://four.blogg.se/:

sv: Tack!

Ha en toppen start på helgen! :D

9 sandra:

Jag är säker på att det inte är lika illa som mig som inte kan få färg någonsin typ. Så du är knappast ensam :P

10 ami:

vad roligt att höra, jag drar vinnare på måndag :D

11 Anonym:

tack! :)

12 Fanny:

Sv: Ja det var det :) Ska du hitta på något kul idag? :)

13 FlizanLizan:

sv: tack så mkt :D



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

14 ☆ m a l i n .:

Haha äääsch, du är snart ikapp :)

15 Clara Ringqvist:

Tack för din fina kommentar!

16 emmaws:

svar; hehe okej, härligt med helg va? :)

17 Felicia:

haha äshdååå!



puss

18 frida nyburg:

Jo tack det är bra med mig med:)



gjort idag då?



kram

19 Sandra:

Svar till frida nyburg: Va bra :D! Idag ska jag göra en massa saker typ tvätta och sånt, sen ska jag till killen. Va ska du göra då :)? Kram

Svar till Felicia: He he tack ;) puss på´rej ;)

Svar till emmaws: Ja det var skönt med helg alltid lika trevligt ;). Vad gjorde du i helgen då?

Svar till ☆ m a l i n . : Kanske... ;) he he tack :)!

Svar till Fanny: Idag blir det en massa tråkigt först... typ tvätta och sånt... Sen ska jag till pojken :)! Va ska du hitta på då :)?

Svar till sandra: He he tack, nä jag vet jag brukar inte bli brun så lätt, det är som det är liksom ;).

Svar till Carro - http://four.blogg.se/: Tackar, hoppas att du hade det bra med ;)

Svar till Sandra: He he jo da jag är rätt lugn, vet att jag inte kan tävla i solbrunhet ändå så det är lugn :). Okej :/ ja det är tråkigt när man måste sitta inne när det är fint ute :/!

Svar till DIANA ÖSTERBERG: Tack.

Svar till ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!: He he nä precis inte jag heller, det är som det är liksom ;)

Svar till Ida: He he exakt ;) okej :)

Svar till Carro: He he a ;). fick lite bränna i helgen också men det va vad jag skulle kalla en snebränna ;) ha ha.

Kommentera här: