En dag på söder!

Igår då.
 Efter ett möte på arbetsfömedlingen åkte jag till söder för att hämta en Tradera vinst :), mer om den senare. Sen skulle jag egentligen ha träffat en kompis men hon hann inte. Så jag åkte till Mariatorget och åt "lunch".

Ett päron, en banan och vatten blev det:



Jag åt och såg på när statyerna blev ompysslade:
 


Sen kommer Sveriges James Bond (enligt honom själv ;)), och började prata med mig :). Så satt ett tag och lyssnade på historier ur hans liv :).
 


Efter det så ringde jag min Faster (som bor i stan), eftersom att det var två timmar kvar till mitt nästa möte. Och så åkte jag hem till henne och var där ett tag, min pappa var där också he he.

Klockan 14.40 tog jag bussen till Hornstull för att möta en gammal klasskompis som jag inte sett sett sen 9:an plus hennes kille! Problemet var bara att jag skulle ha åkt till Skanstull i stället... He he oooops. Men det löste sig ;)

Jag tror att hon var gravid.... Höggravid närmare bestämt...:

 

Vi fikade ett tag och sen blev vi hungriga så vi gick till ett matställe i stället ;). Där åt dom varsin wrap, och jag åt fyllningen till en kyklingwrap, glutenintolerant som jag är:



Det var kul att träffa henne igen! Kände på magen också och blev rörd när jag kände en liten fot som pressade mot min hand, helt otroligt! :)

Kommentarer:

1 iiiden:

sv: tack!=D

2 Hanna:

ja gör det :D

3 Isacs Mamma:

Visst är dom söta!!:) dom brukar vara populära till dop:)

4 Nicole Dahl ♥:

sv: HHAQHAH jag veet!!

5 Becka [fotoblogg]:

sv: Åh tusen tack söta du! :D

Hoppas att du vill följa fotobloggen & fortsätta att kommentera!♥

6 Liborius:

ja jag såg lets dance:) hejar på anton!:D

7 Sandra:

Svar till Isacs Mamma: Ja verkligen :). Det kan jag tänka mig :)

Svar till Liborius: Nice :). Ja han är ju väldigt bra faktiskt! Jag hoppas också att han vinner det förtjänar han ju!



Kommentera här: