Decoupage Krukor!

Gjorde klart detta projekt nu i helgen (bortsett från en till lackning som jag ska skaffa).

Behövde hitta några krukor (billigt) till mina blommor som jag fått. Och dessa var dom enda på rea:



Och visst blått är fint, men det är inte "jag" Så jag tog fram mitt lilla Decoupage-set och började "Sanndrifiera" krukorna ;)

Jag rev ut fina grejer ur tidningarna, som liksom passar i utomhus miljö. Och så tog jag bara bitar av sånt som var fint eller intressant för just mig. T.ex bio sidorna (tycker om film och mys med bio :)), Fina typsnitt, texter, namnteckningar eller ord. Rosa och cerisa inslag, recept ja lite allt möjligt som jag hittade och tyckte om :).

Och såhär blev det då :)

 
 
 


Kommentarer:

1 Angelica - Mamma till Bruce:

Var med och tävla om ett armband!



http://thestoryofangelica.blogg.se/2012/may/vinn-ett-armband.html#comment



Ha en bra dag! =)

2 moa&hanna:

Super fin blogg! :) Hoppas att du får en fortsatt trevlig kväll finis. KRAM

3 Hanna ♥ Foto & Me:

Svar Sandra: Ja, det var jätte mysigt och nu har det ju blivit ännu varmare med, som sommar :)

4 Malin Aurora:

Sv: Hiroshima mon amour heter den, som jag skrev i rubriken;)

5 Anonym:

Hej, kolla gärna in min utseendebesatta blogg!



http://utseendebesatt.blogg.se

6 Annika Soulcityguide:

Vad fint det blev!

7 Junitjej:

Wow, så fint det blev!



Svar: Fästingarna är verkligen äckliga!! Hoppas jag slipper se fler fästingar med Frontline i pälsen!

8 Catwalkqueen:

Hahaha katter är speciella ^^,



Ja det är jag, tack! =D

9 Monia - mamma till Tuvalie:

Missa inte bloggvärldens fetaste goodiebagtävling hos mig! Sponsrade priser värda över FEMTON TUSEN kronor! Här hittar du den:



http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html

10 Carro:

Så pyssligt av dig =)



hehe, jag brukar med samla på de där fina påsarna! =)

11 B R O W N S U G A R:

Fint :)

12 fanny wikström' - webbdesigner:

Hoppas du haft en bra start på veckan! Allt bra med dig? :)



/ http://fannywikstrm.blogg.se/

13 Lotta:

Sv: Tack så mycket :) Vad ska du hitta på imorgon då?? =)

14 Carro - http://four.blogg.se/:

sv: Tack!

Hoppas din tisdag blir awesome! :D Grymt fint väder ute ju!

15 anna:

vad fina krukorna blev :)

16 Sandra:

Svar till anna: Tack så mycket :D!

Svar till Carro - http://four.blogg.se/: Tack så mycket :D! Ja den va väl bra ;) Hur va din tisdag? Ja det är verkligen sommar ute för tillfället :D!

Svar till Lotta: Ja du vet inte riktigt vad jag ska hitta på men idag ska jag i varje fall till pojkvännen :). Vad ska du göra?

Svar till fanny wikström' - webbdesigner: Jo vars det har väl vart bra, mår sådär som vanligt :) hur är din vecka och hur mår du :)?

Svar till B R O W N S U G A R: Tack :D!

Svar till Carro: He he jo da ;). Ja varför slänga en fin påse liksom ;)

Svar till Catwalkqueen: Ja katter är speciella, underbara, knasiga, smarta och roliga :D! Å va kul :D!

Svar till Junitjej: Tycker du, tack så mycket :D! Ja hoppas frontline funkar!

Svar till Annika Soulcityguide: Å tack så mycket :D!

Svar till Malin Aurora: Ha ha okej ;)

Svar till Hanna ♥ Foto & Me: Ja! verkligen sommarvärme :D!

Svar till moa&hanna: Tack så mycket! Glad jag blir :D! Tackar :D hoppas er vecka blir bra sötisar :D! Kram!

Svar till Angelica - Mamma till Bruce: Tack detsamma!

17 Neha:

Riktigt snyggt:D

18 Sandra:

Svar till Neha: Å tack så mycket :D!!

Kommentera här: