Kommentarer:

1 MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala:

Hoppas du får en asbra tisdag :)

2 Emma:

Svar: Aw, okej "/. Ja klart! Håller tummarna att han ska komma hem till dig igen. Att han ska sitta utanför dörren när du öppnar♥



De är sjukt fina! Vill köpa de med rött:) dock är det så dyrt på Shock "/



Allt bra idag ?:)



kram



3 Mattis:

Snyggt! C:

Sv: Ä typ Te beroende... Cx Men joo, ja va nog också ganska moronpigg, men nu är jag typ död på mornarna... hehe..

4 Lotta:

Sv: Jag måste plugga idag, har massor som måste bli klart :/

5 EVELINA:

fint!



sv: ja visst är dem :D

6 E B B A:

Sv; Tack så mycket! :D

7 emmaws:

svar; hehe okej, haft en bra start på veckan?? :)

8 Kaffehörnan:

Så fint du tecknar, gillar din header svartvit är snyggt

9 fia - pysslar, målar, syr:

svar: Tack :D ja det är himla fint med blommor



snyggt! Blir säkert bra det där

10 Elina:

Svar/ fruktsallad är supergott! ^_^

11 trustmedarling:

riktigt niiice

12 Elinor:

Snyggt :)



Sv: Jag hade det trevligt, även om teatern inte var så bra (tror jag sov mig igenom stora delar av den..) Hehe...

13 trust me darling:

hoppas du får en bra onsdag. :)

14 tara:

vilken fin roos:D

15 Melissa - Den brutala sanningen!:

Hoppas du sover gott nu :) Kikar in ändå och önskar dig en trevligt härligt långhelg, om du är ledig dvs.

Söta drömmar!

16 Sandra:

Svar till MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala: Tackar, detsamma ;)

Svar till Emma: Ja precis :)<3. Tack gummsi :). Ja det är synd att det ska va så dyrt :/. Jora läget är under kontroll ;) Själv då? Kram :)!

Svar till Mattis: Tackar :D! hi hi ;). Precis! Samma här det ända man vill på morgonen är ju att sova ;).

Svar till Lotta: Okej förstår, jobbigt :/

Svar till EVELINA: Tack :D! Ja ;)

Svar till emmaws: Nja höll på att dö av magont i måndags.. Men sen har det väl vart okej ;). Själv då hur har din vecka vart? :)

Svar till Kaffehörnan: Tack så jätte mycket :D! Å tack jag som funderar på att byta ut headern, den e rätt gammal ;)

Svar till fia - pysslar, målar, syr: Absolut :). Å tack :D!

Svar till Elina: Håller med ;)!

Svar till trustmedarling: Tack så mycket :D! Tack, detsamma :D!

Svar till Elinor: Tack :D! Okej bra att du hade trevligt i alla fall. okej oppsi ;)

Svar till tara: Å tack så mycket :D!

Svar till Melissa - Den brutala sanningen!: Tack tror jag sov rätt bra faktiskt ;), du? Ja man kan väl säga att jag är ledig, är arbetssökande. Tack du med :D!

Kommentera här: