Okej här kommer det...

Förra fredagen fick jag ett samtal från arbetsförmedligen.
Samtalet ledde till ett möte där och det mötet ledde till ett spontanmöte direkt efter.. På spontanmötet fick jag träffa två arbetsgivare.. Och i morn ska jag börja praktisera/jobba på ett tryckeri. Så allt har gått väldigt fort! Jag har sagt hej då till Fenix Söder där jag arbetstränade och nu sitter jag här och är nervös inför min första dag på tryckeriet!
 
Vet inte riktigt vad jag kommer att få göra och vad arbetet inebär,
men jag är försiktigt optimistik. Och alla andra som jag berättat för är fett optimistiska och entusiastiska :)). Men detta är absolut en chans som jag ska göra allt för att ta vara på.
 
Var tråkigt att säga hej då till alla Fenix Söder,
alla var så rara och på min sista dag fick jag fina presenter och fina ord från dom :) <3 (Visar  presenterna sen :)). Men jag kommer åka dit typ en gång i veckan och hänga i alla fall, så det är ju bra :)
 
Från en dag på Fenix. paus från stickningen:
 

Kommentera här: