Mer fönstershopping!

I brist på pengar så kan man i alla fall fönstershoppa ;)
 
 
Söt liten hylla i form av ett hjärta. (På Åhlens): 
Ljus som ser ut som garnnystan, mysiga. (Också från Åhlens):
 
 
Små söta jordglober i rosaaktig ton :)! (Från Indiska):
 
 
Jättefina, guldiga små mina chandaleirs för värmdeljus. Plus fina rosa doftljus i glas ♥ (Indiska):
 
 
Den fina hästen var en butiksdekoration så där va det verkligen bara fönstershopping som gällde ;) (på Vila):
 
 
Och blockljus i vacker grå färg. Höstmys! (Åhlens också):

Kommentarer:

1 MADDISENJ:

Tack gillar den skarpt :) Åh vad mycket fin inredning

Svar: Förstår jag ;). Ja eller hur! Finns mycket fint att smycka hemmet med i affärerna just nu, vill ha!!! ;D
Sandra Rosén Dahlgren

2 jennifer:

Ja visst är dem!

Svar: Ja :D!
Sandra Rosén Dahlgren

3 - elin:

sv; haha ja! Grym present då hon älskar choklad! ;)

Svar: He he ja det låter ju passande ;D!
Sandra Rosén Dahlgren

4 Yohannas.se:

Åh så mycket fina inredningsdetaljer! Jag gillade ljusen och hjärtat särskilt!

Svar: Ja eller hur finns så mycket fint i inredningsväg som man skulle vilja ha nu. Ja dom är båda riktigt fina :)!
Sandra Rosén Dahlgren

5 N A T H A L I E Y R V E N S T A M !:

sv: jag diggade allt :O
hahaha ;)

Svar: Ha ha ha ja det förstår jag ;D!
Sandra Rosén Dahlgren

6 Angus:

SV: ja men visst är han mysig! Lyssnar just nu! :) Det var ju bättre förr, inget går upp som de gamla skivorna. Men blir så lugn av hans röst. Mer Peter år folket!!

Svar: Ja det är han faktiskt :). Nica :D! Ja man blir lugn och trygg av att lyssna på Lemarc :). Ha ha ja precis ;).
Sandra Rosén Dahlgren

7 Vivvi:

älskar hyllan! :)

Svar: Ja visst är den fin och rar :)
Sandra Rosén Dahlgren

8 Chaterine:

Hihi tack!
Jaa tatueringar är ju så himla snyggt! Jag ska dock bara göra små hihi men det är fint det också! :)

Svar: :). Ja eller hur! Dyrt men snyggt ;). Ja jag ska nog inte göra några jättestora tattueringar jag heller :)
Sandra Rosén Dahlgren

9 LINA | FOTOGRAFI OCH KREATIVITET:

Åh, jordgloben skulle man ju vilja ha :)
SV: Tusen tack <3

Svar: Eller hur riktigt rar och att den är rosa gör ju den extra cool! :D!
Sandra Rosén Dahlgren

10 Anonym:

Jättefiina saker! :) älskar hjärtat ! <3

Sv; nja... Gillade inte filmen helt och hållet :( den var okej !

Svar: Eller finns så mycket fint jag vill ha! Ja hjärthyllan är jätte söt och fin :)! Okej :/, jag har ju inte sett den men jag har lite samma känsla efter att ha sett trailern :/
Sandra Rosén Dahlgren

11 Caroline:

så mycket fint:)

Svar: Eller hur :D! Önskar att jag hade en kasse pengar så att jag kunde gå ut och köpa allt snyggt ;D!
Sandra Rosén Dahlgren

12 Chaterine:

Hihi ja! Hoppas på att kunna göra en innan året är slut! :)

Svar: Ja jag med, eller nästa år i alla fall ;D
Sandra Rosén Dahlgren

13 Chaterine:

Haha ja precis! :)

Svar: :)
Sandra Rosén Dahlgren

Kommentera här: