Om igår!

Det börjar bli lite mer höst nu :)
Det blir kallare och krispigare luft. Igår när jag gick i skuggan var det perfekt att ha jacka och sjal, mysigt. Men i solen blev det för varmt. Jag gick till praktiken också. Jag fick laga svampsoppa på förmiddagen och göra burkar av LP-konvolut på eftermiddagen :). Och sen hände det bästa på hela dagen! Jag fick åka till Min Älskling och pussas :D ♥ Har saknat honom så!!
 
Burkmaterial:
 
Och hos Älsklingen va himlen guldig och fin! (Men han var finare ;) ♥)

Kommentarer:

1 DAISY :

Åh men tack snälla! Vad glad jag blir :)

Svar: :D! Ha en jätte trevlig helg! :)
Sandra Rosén Dahlgren

2 Liborius:

hissa eller dissar du min onsdagslook?:D

Svar: Jag hissar det mesta av onsdagslooken men skorna är inte min stil :)
Sandra Rosén Dahlgren

3 Carro:

Ja, jag kände idag att nu är det nog bannemej dags för sjal igen, känns ändå rätt bra =))

Svar: Ja precis det är kallt nog för sjal :D! Trevlig helg :D!
Sandra Rosén Dahlgren

Kommentera här: