Svart spets!

Nu är denna klar:
 
 
Och så har jag gjort den här idag också:
 

Kommentarer:

1 Isa:

snyggt:)

Sv: ajdå:/
kan du inte byta då?
jag tycker spanska är svårt xD

Svar: Tack :D!Nej jag menade när jag gick i skolan det var ett tag sen :). Jo det är svårt men jag tror att det är lättare än franska i alla fall ;) Och vackrare;)
Sandra Rosén Dahlgren

2 Sophie (vardag, foto, musik, mode, sött & gott):

Jättefina!
sv: Ja visst är dom :)

Svar: Tack så mycket :D!He he absolut ;)
Sandra Rosén Dahlgren

3 Ida Edström - Östersunds näst största blogg.:

sv; absolut! :)

Svar: ;)
Sandra Rosén Dahlgren

4 sofie :

sv: visst är de :)

allt bra med dig denna onsdag?:)

Svar: Jora ;). Hm nä blev sjuk i onsdags och är det fortfarande :/ Själv då :)?
Sandra Rosén Dahlgren

5 DIYS:

Ska du på Blogawards på lördag? :)

Svar: Det i Kista Galleria? Vet inte riktigt är inte helt frisk :/. Ska du till Blogawards?
Sandra Rosén Dahlgren

6 Paulin :

Åh vad fina! duktig du är!

Svar: Tack så mycket va rar du är :D!
Sandra Rosén Dahlgren

7 Paulin :

Åh tusen tack! vad glad jag blir, verkligen tack! :)

Svar: :D!
Sandra Rosén Dahlgren

Kommentera här: