Hejhej!

Oj klockan har tydligen knatat på rätt bra...
Skulle ha vart med Malin ikväll men det fick skjutas upp. Händelserik vecka annars!  Jag har stått på mässa med jobbet, fått roliga uppdrag, upplevt drama, trötthet  och så vidare. Vaknade inatt av hemska skrik föresten :/ Jag öppande fönstret för att kolla om någon behövde hjälp, kom fram till att det var några slags djur som slogs. Otäckt! Det blev tyst så jag antar att det var någon av dom som vann... Usch!
 
En bild från en dag
när jag bestämmde mig för att jag inte behöver ha bråttom och skynda mig! "Jag ska handla i lugn och ro och det får ta den tid det tar", tänkte jag. Tittade runt på roliga saker och tog tid på mig innan jag bestämde vad jag skulle köpa. Det var mysigt! Här är lite roliga saker som jag kom hem med :)
 
Älskar dom söta små plåtburkarna (för tamponger)

Kommentera här: