Måndag 11 Februari!

I morn är det måndag igen. Här är bilder från förra måndagen.
Efter åtta timmar lämnade jag jobbets fyra väggar och möttes av en stark himmel!
 
Naturens egna färger:
Min Halsduk matchade:
Sen tog jag bussen till min pojke, här är jag i hans trapphus med
jacka som fyndades för 250 kr på vinterrean nya örhängen (10kr)
och så halsduken då 29 kr:
75 kronors tröjan gjorde mig glad när den tittade fram under jackärmen :)
 
Sen gosade jag med Min Fina Älskling hela kvällen ♥
 
 

Kommentarer:

1 basebollivet.blogg.se:

men så vackert! :)

Svar: Ja eller hur man blir överaskad varje gång över hur mäktigt det är :)!
Sandra Rosén Dahlgren

2 marina:

Vilken fin himmel. :)

Svar: Ja visst är det vackert! Helt otroligt att himmlen kan färgas sådär :)!
Sandra Rosén Dahlgren

3 Jessika:

Det är avgaser och luftföroreningar...

Svar: Nej! Dom finns i luften men det är inte därför himmlen färgas så!
Sandra Rosén Dahlgren

4 Jessika:

Har du bevis ELLER? Morr...

Svar: M......hm!
Sandra Rosén Dahlgren

Kommentera här: