Mässa!

En dag i förra veckan var jag med jobbet på Print-mässa!
Det var mycket roligare än jag hade väntat mig! Var mycket fint att titta på och såg några riktigt coola maskiner som jag skulle vilja ha tillgång till! Så det blev en givande dag :)!
 
Det hela ägde rum på Kista-mässan, vilket var en väldigt cool byggnad!
Golvet i mässhallen såg ut som om det var i en konstnärsstudio, love it!
Karikatyrer som hängde i ett hörn.
Träffade en konstnär som hade utställning i närheten och passade
på att sälja prints av hennes verk på print mässa, smart tycker jag!
En av Annelie Asps tavlor:
Maskiner....
...och prints.....
...överallt!!
När vi gått igenom alla bås så bjöd cheferna på lunch i restaurangen (rart :))
I taket där, hängde det jättecoola lampor, som kastade vackra skuggor!
Jag gick därifrån med informerande & inspirerande reklam, pennor, 
affischer, choklad och lite annat skoj :)

Kommentarer:

1 Ana Zagreb:

Ser så intressant ut!!

Svar: :D Ja det var det också, roligaste mässan jag har vart på :)
Sandra Rosén Dahlgren

Kommentera här: