Censur!

Jag är sur!!!!!
Verkar som om Pinterest har tagit bort flera av mina "boards"! Antagligen för att det förekommer bilder med nakenhet i dom... Men det är ju inga vulgära bilder det är vackra bilder som visar människokroppen på ett smakfullt sätt Jag har inga direkta könsbilder eller så. Ja menar det finns ju statyer som står nakna utomhus i städer runt om i världen  och tavlor där nakenhet förekommer. VAD ÄR PROBLEMET?! Jag har suttit där letat bilder, sorterat dom, skapat min egen inspirationsbank av bilder och nu har dom tagit bort dom!  Jag blir arg, lite nakenhet är inte farligt! Jag hatar den här nedra överdrivna censuren! Hoppas att det här är något slags misstag och att mina "boards" kommer tillbaka snart! Annars blir jag väldigt besviken på Pinterest!
 

                                                                                 

 

                                                      

                                                                                                                 Source: gqmagazine.fr via Cesar on Pinterest


Kommentera här: