Gott Nytt År som sagt..

2013
 
Nu gäller det att försöka göra det här året till ett gott år.
Jag är ganska negativ men samtidigt är jag en drömmare som har hopp för framtiden antar jag, vem skulle orka leva annars?  Årets första dag har inte varit speciellt bra.. Jag är inte bakis som många andra, sysslar inte med sån skit. Men jag ställde inte klockan när jag gick och la mig igår och vaknade vid 13.30.. Min inkomst kommer från annat håll i år och det verkar som om det har blivit nåt tjall på linjen.. Ska börja jobba i morgon och har inget att ha på mig.. Sammanfattat då så är jag pank och behöver tvätta och har sovit bort sista dagen på julledigheten.
 
Men trots det så känner jag ändå hopp till nyår det är en nystart. Känner mig nästan sugen på att ta tag i allting. Och det ska jag! Ska köpa en "Nyårsbok" också som jag gör varje år där jag skriver ner mina mål, önskninga, inspiration och annat som puschar mig framåt. Och jag ska försöka att göra detta år till det bästa hittills!
 

Kommentera här: