Iskall Morgon!

För exakt en vecka sen så slog magsjukan till emot mig...
Så har varit isolerad i min lilla stuga ända tills igår, usch, skönt att det är över!! Men igår gick jag till jobbet då som sagt. Och efteråt tog jag en liten shoppingrunda i "Forum Nacka" och Sickla Köpkvarter". Har inte hunnit kolla nåt på rea men nu tog jag tag i slutrean ordentligt! Fyndade massor! Ska visa er allt sen när jag har hunnit fota :)
 
Det är VIDRIGT kallt nu här i Stockholm! över -20 på nätterna och minst -15 på dagarna...
(Och ja jag vet att det här är småpotatis för er norrläningar ;)). Försökte värma mig med några utav mina fynd i morse. Doftljus från lagerhaus (var i och för sig inte rea men det var 20% rabatt), bubbelgummsdoft och i rosa glas ♥. och ett par fluffiga tofflor för bara 34.5 kronor! ♥
 

Kommentarer:

1 Anonym person:

Jag känner mig träffad;-))) hihi

Svar: He he ;)
Sandra Rosén Dahlgren

Kommentera här: