Snö!

"And it´s snowing", sa jag för mig själv när jag gick upp i morse. För det gjorde det det, stora flingor föll tätt från himlen och på bussradion hörde jag om olyckor och instälda avgångar hela tiden. Sista biten till jobbet fick vi stå i kö för att det hade hänt en olycka också.
 
På vägen hem så ramlade jag när jag sprang till bussen.. Har inte ramlat på hela vitern men nu när det börjar bli lite barare på vissa ställen och när det är slask så tyckte jag att det passade bra. slog hål på två par leggings och båda knäna..
 
Är i alla fall glad för att jag gick ut och fotade lite igårkväll. Då var det ju fortfarande minusgrader och allting glittrade så fruktansvärt mycket! Så fint! Men det är tyvärr svårt att få det att synas lika mycket på bilderna :/. Här är ett smakprov av fotona jag tog igår i alla fall.
 
 
 

Kommentarer:

1 Sara:

sv; Ja, det var det verkligen! Sängkläderna är från Ikea! :)

Svar: :). Aha, då vet jag då vet jag :)
Sandra Rosén Dahlgren

Kommentera här: