True Blood!

Jag har kollat in första säsongen av "True Blood" i veckan.
Jag tittade inte på serien när den gick på tv så det var första gången jag skaffade mig en egen åsikt om vad alla har snackat om :). Och jag gillade det :). Var ju väldigt spännande, kul också att Alexander (Skarsgård), är med och att han får prata lite svenska då och då. Men nu måste jag ju se andra säsongen! Det finns ju så mycket att reda ut och få svar på! T.ex (LÄS INTE NU OM NI SKA SE DEN OCH INTE VILL  FÅ HINTAR I FÖRVÄG!), Vad är det för skumt med kvinnan som Tara träffat? hur känner hon Sam?  Vem eller vad hände Laffayette? o.s.v, o.s.v. Så andra säsongen ska inskaffas förr eller senare ;).
 

Kommentarer:

1 Art By Tina - Konst & Fashion:

Åh det är ju så bra. Längtar tills nya säsongen börjar i USA ni i juni.

Svar: Ja man fastnar ju nästan direkt :)! Jasså det kommer ännu fler säsonger :). Hur många finns det?
Sandra Rosén Dahlgren

Kommentera här: