Juldags!

Om en vecka  är det Första Advent
och så är det (som en vän på fb påpekade), också en månad kvar till Julafton. Så nu kan man få börja lite tycker jag. Bland det värsta jag vet är när dom börjar med allt juligt i typ oktober! Jag småbörjade lite i förra veckan med att göra en liten lista med saker jag behöver och aktiviteter jag vill hinna och så. Sen så har jag börjat målat om två utav mina adventsstakar och köpt nya "låg-liknande" lampor till dom. Alla som känner mig vet att jag ju måste ha rosa adventsstakar! Och eftersom att jag inte hittat/hunnit/haft råd att köpa dom rosa i butikerna så slog jag till på röda nåt år när det var fett billigt och nu har alltså målat två utav dom rosa :)
 
Har målat dom i lite slarvig "shabby chick-stil", men ska ju såklart finslipa lite ta bort all färg på ljusen och så ;).
 

Kommentarer:

1 Eleonora Adriana ♥:

Söta!! :D

Svar: Tack :) :)!
Sandra Rosén Dahlgren

Kommentera här: