Rosa Bandet Frukosten!

Som ni vet så var jag och Malin på ett litet evenemang förra tisdagen.
Rosa Bandet frukost nämligen. Det var Lindex på Sergelgatan som anordnade det hela. Elsa och Helene Billgren var där och berättade lite om årets rosa bandet design  "Tummen", som dom har gjort. Sen fick man ju frukost och 20% rabatt på hela sortimentet (Utom det som såldes till insamlingen)! Det var väldigt trevligt :)!
 
Malin och Jag :D ;) :
Ingången var dekorerad med enorma rosbuketter som man sedan fick av :):
Linda Sundblad var Dj:
Frukost juice och en bit av min look:
Dom här halsbanden var så fina att jag var tvungen att köpa!:
Elsa och Helene efter dom hade talat om designen och lite annat :):
Cool inredning i taket och...:
På golvet som gick i rött, lila och rosa:
Var ju tvungen att fotas med huvudpersonerna ;):
Köpte armbandet som Matthew Williamson designat för bröstcancer fonden också.
och innan jag åkte hem så hämtade en vacker bricka på posten, köpt på Tradera :).
 
Som ni ser blev det tyvärr lite vajsing på en del utav bilderna, så gjorde som lite rosa i stället.

Kommentera här: