Cocoo Butiken!

Cocoo är ju en smyckesbutik på nätet, men det finns också en fysisk butik!
Jag har haft bloggsammarbete med Cocoo.se i flera år men hade aldrig varit i butiken. Fast i våras blev det ändring på det :). Jag trippade dit med födelsedagspengar från morfar, såg mig omkring, fotade, pratade lite med tjejen i kassan och köpte ett väldigt vackert rosett-halsband (Tack morfar). Butiken var mycket mindre än vad jag trodde men inte plottrig trots alla smycken! Tyckte att det var en rar liten butik med söt inredning. Den personal jag träffat har varit trevliga och Cocoo som jag har mailat med någon gång verkar jätte rar och trevlig :). Dom har ju jätte mycket coola och vackra smycken också. Så gå in på Cocoo.se eller besök Butiken som ligger på  Renstiernas gata 15, Södermalm i Stockholm.
 

Kommentarer:

1 MATILDA:

va fint :)

Svar: Va kul att du också tycker det :)!
Sandra Rosén Dahlgren

Kommentera här: