Min Jul 2014!

Lite sent men här kommer bilderna från julafton 2014!
 
Vi firade hos Morfar som vanligt och detta år var Moster med Man, och min Kusin här också. Så va det Morfar och vi då. Andra julen utan Pappa :(, kommer ju alltid att finnas tomhet efter honom, saknade Mormor, Farmor och Farfar också :( <3. Men man får tänka att dom är där på något sätt ändå och göra det bästa man kan av alltihop. Innan Kalle åkte jag iväg med Morfar och lämnade paket till små Kussarna, sen rullade det på och så var julafton slut.. Gick väldigt fort i år..
 
Små Kussarnas paket, innehållande Dvd filmer med Babar och Lucky Luke
En av mina favoriter bland Mormors julkulor.
Sminket som aldrig blev sådär jättebra denna gång :/
Guldigt bling i öronen.
Spetslinne och rött under
Nitar på skorna.
Årets julklapps design "Sassy Missmatch" (som ni redan sett smakprov av på första bilden).
Jag och min bäbis <3!
Fin inslagspapper på paketen under granen.
Fyra ljus och mycket julmat!
Mitt lilla julklappspaket till mig själv :)

Kommentera här: