Roadtrip - Inköp!

Hej! Nu tänkte jag smyga in en del utav reseshoppingen!
Allt detta köptes i Gränna. Två plåtburkar/askar, en glasburk, och två kylskåpsmagneter.
 
Den rosa plåtburken föreställer ju ett kylskåp liknar "Smeg" kylskåpet som jag trånar efter! Så tills jag har råd med en Smeg kyl, så har jag i alla fall den fina burken som ska stå i köket såklart! :) ;).
 
 
Älskar mixtape asken så cool och så fin! Man skulle exempelvis kunna ha hörlurar i den, i väskan kanske :)?
 
 
Den lilla Dalahästen kunde man ju inte motstå, söt! Nån gång i framtiden vill jag ha en rosa i trä som ska stå i bokhyllan också. Skulle även vilja ta över några utav mormors dalahästar ♥.
 
 
Och till sist "I ♥ SWE" magneten. Det finns en hel del som är tokigt med Sverige men det är i grunden ett bra land som jag växt upp i och älskar, så :)
 
 

Kommentera här: