Trött Fyndare!

Åh my gash! Jag är så trött att jag mår illa!
Sov inte mycket inatt. För det första så har höstallergierna satt igång, så kunde knappt andas och nös jag hela tiden. Sen så höll en utav katterna på att kraffsa runt i förvaringen under sängen hela tiden.. Så det blev inte mycket sömn. Men jag tvingade mig upp och iväg till årets sista bakluckeloppis på "Siggesta Gård". Ville verkligen inte missa det eftersom att jag bara lyckats ta mig till en annan loppisdag den här sommaren (också ute på "Siggesta"), alldeles för lite ju :(. Men hittade en hel del idag i alla fall :), bilder på det och fynden från förra veckan kommer inom kort. Så länge lägger jag in lite loppis bilder från förra söndagen.
 
 
 

Kommentarer:

1 Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Men åh så kul med bakluckeloppis! :)

Svar: Ja det är det verkligen :)! Önskar att jag hade hunnit gå på fler dock! Men är glad för det jag hann och hoppas på att hösten bjuder på några schyssta loppisar också :)!! Har du loppat nåt i sommar då?
Sandra Rosén Dahlgren

Kommentera här: