Cocoo Smycken - Del 2!

Inlägget är i samarbete med Cocoo.se
 
Detta inlägg blev lite sent,
jag ber om ursäkt för det! Nu ska jag i alla fall visa del 2 (Del 1 finner ni här :)) av smyckena jag införskaffade i samband med Cocoo-samarbetet! (Vill ni veta mer om Cocoo och min relation till dom så kan ni kika in detta som jag skrev igår :)). Denna omgång smycken är mer åt det glammiga hållet. Flera utav dom får jag höst och vintervibbar av, dom är ju såklart fina året om men kanske lite extra snygga till just höst och vinter! Beskriver lite mer hur jag tänker vid varje bild! Glöm inte att kolla in tävlingen som kommer upp i morgon! Där kan ni vinna ett smycke från Cocoo! Ni har ju även en rabattkod ni kan använda på Cocoo.se! Skriv in koden "AWESOME20" i kassan så får ni 20% på ert köp :)! Gäller till och med den 29 oktober på ordinare priser :). Nu kör vi igång smyckessaffarin ;) :)!
 
Två söta rosettörhängen! Dessa är väl undantaget i det här samlingen för tycker nog att dom är typiskt våriga. Fina att ha i vårfina april, när det börjar vankas födelsedag ;) :)
 
 
Även om dom kommer användas på hösten och vintern också :). Vad tycker ni? Har dom någon årstid för er :)?
 
 
Jättefint armband/cuff, så snygg att sätta över den stickade koftärmen och  så skymtas den under jackärmen när man sträcker sig efter sin väska :), snygga!
 
 
Här kommer fler julsmycken :)! Beskrevs ju som kompass stjärna på hemsidan men som jag förklarade igår så är dom julstjärnor för mig :). Fast om man drar ut i skärgården under sommaren så kanske dom får va kompassstjärnor igen ;)
 
 
Och nu till "huvudnummret", det glammigaste som fanns i paketet! Ett fantastiskt halsband som får mig att tänka på Burlesque-artister och Filmstjärnor!
 
 
Ser framför mig att jag går på någon elegant fest under en snötung, glittrande vinter, i något gammalt slott med mycket tyger kristallkronor och levande ljus. Jag dricker alkoholfria drycker ur breda champagneglas och när jag kommer hem behåller jag smycken och underkläder på, springer runt i skir kimono och låter kvällens upplevelser sjunka in. He he ;) :)
 
 
God Natt nu! Glöm inte tävingen i morn och använd koden hörrni :)!

Kommentarer:

1 Hanna Karlsson:

Vilka snygga smycken. Jag tycker att de är mer vintriga. :-)

Svar: Å tack, kul att du tycker om dom :)! Eller hur lite tyngre liksom, känns ju vintrigt :)
Sandra Rosén Dahlgren

Kommentera här: