Indiansommar, Blodregn och Prickiga Träd!

Vädret är verkligen skumt,
det är mycket sjukdommar hos människor runt mig och jag kämpar med orken. Det var ovaligt mörkt i Stockholm i morse, berodde ju på "orkanen Ophelia", som drivit med sig partiklar från "Sahara öknen" samt partiklar från dom stora bränderna i Spanien och Portugal över hit. Partiklarna bildade tunga, tjocka moln och det var tydligen risk för blodregn.... regnet skulle alltså färgas lite rött av sandpartiklar från "Sahara". Sååå nu vet jag va blodregn är då ;). Det var väldigt varmt här igår också "Indiansommar", hade hört att det va på gång, men visste inte vilken dag så hade vinterjackan på när jag drog iväg på morgonen.. Snacka om att jag ångrade det! Fick släpa runt på den resten av dagen :P. Har även stött på en massa sjuka träd. Märkliga fenomen det finns alltså!
 
En bild som både är vacker och skapar vardagsångest.
 
 
Väntar på Morfar i bilen. Vi skulle göra några ärenden åt en sjukling tillsammans. 
 
 
Prickar som är vackra men obra för trädet :/..
 
 
Ser coolt ut också! 
 
 
Glad att jag hade lite somrigare kläder under jackan! Hade halsband som gjorde guldiga solkatter i "indiansolen" också :)
 
 
Blå himmel och röda löv, fint, fint!
 
 
Lite röd-orange-gulröda löva om man ska vara petig ;)
 
 
Stark sol, hade behövt solgasögon egentligen!
 
 
Min lilla blixt (;)) på promenad under en utav dom mer höstiga dagarna.
 
 

Kommentarer:

1 Selma:

Vilka härliga bilder 😍😍

Svar: Å tack så jätte mycket, kul att du gillar dom :D!!
Sandra Rosén Dahlgren

2 Veronica Möller:

Jättefina bilder och så himla vacker du är! :) Kram! ♡

Svar: Å tack så jätte mycket fina du! Kände mig deppig idag och blev så glad när jag läste din kommentar <3! Så tack igen och Kram!! :)
Sandra Rosén Dahlgren

Kommentera här: