Stadsfasader och Natur Bravader!

Ny vecka igen då!
Hoppas denna vecka blir lugn, för förra veckan var slitig alltså! Var ju sjuklingar att ta hand om, ärenden, hämtning av syster på flygplatsen och jag en massa sånt, hann i alla fall ut och fota några träd innan löven föll av, så det är jag glad för :)!
 
Hittade detta fett coola löv!
 
 
Gula trädkronor.
 
 
Detta hus är coolt och vackert tycker jag! Vet inte vad det är för hus eller vem som har ritat det dock..
 
 
När sminket var "On fleek ;)" 
 
 
Coola huset ligger i Stockholm nära Centralstation om det är någon som undrar :)
 
 
Helt sjukt att dom kan bli så lysande gula!
 
 
En klase bananer? ;) :)
 
 

Kommentarer:

1 EVELINA:

Vilka härliga höstfärger! Hoppas den här veckan har varit lugnare hittills och att den fortsätter så! :)

Svar: Ja hösten är vacker :)! Ja, tack det har den varit :). Hoppas jag med :)!
Sandra Rosén Dahlgren

2 Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Nej så häftigt lövet var!

Svar: Visst blev det! Blev jätte förvånad när jag såg det :)!
Sandra Rosén Dahlgren

Kommentera här: