Då var det Måndag igen!

Hej alla!
Nu är jag sådär vidrigt trött igen, känns på riktigt som att min hjärna har gått igenom en mangel! Mina magproblem har tagit ett lite hårdare, obehagligare grepp igen dom senaste dagarna.  (Har "IBS" och så för er som inte vet). Däremot så är det inte lika obehagligt att använda nässprayen som det var i början. Skulle ju inte säga att det är behagligt heller, men har helt klart bättre teknik nu. I övrigt så var det "kurs-grej" 1,5 timmes paus och möte precis som förra måndagen. Under pausen gjorde jag något som jag inte brukar. Nämligen att fika själv. Jag hade inte hunnit äta frukost och visste att jag  var tvungen att äta något till lunch, annars mår man ju ännu sämre så gick på café!
 
En glutenfri macka och en jordgubbslemonad med mynta blev det. Skrev medans jag åt.
 
 
Sen tog jag faktiskt en sväng till Biblioteket. Sminkade mig lite lätt där också eftersom att det inte heller hanns med i morse.
 
 
Biblioteksformer.
 
 
Sen kollade jag lite i paprena från dagens kurstillfälle. Dom sålde ut en del böcker där också. Jag hittade denna för en 5:a!
 
 
Snygg plantering i jättekruka hittade jag utomhus.
 

Kommentarer:

1 Elin:

Åh mums!

Svar: Ja det var gott :), skönt att få en färdig macka, slippa bre och ha sig ;)
Sandra Rosén Dahlgren

2 Jessica Högberg:

Fy så jobbigt med IBS... vad är det för spray??

Svar: Ja det är det faktiskt :(, är så trött på att ha ont i magen :(. Jag va hos doktorn för några veckor sen för att jag har svårt att andas genom näsan. Då fick jag en nässpray som jag prova och se om det blir bättre :)
Sandra Rosén Dahlgren

3 Imagine:

Mackan ser väldigt god ut! Hoppas du får hjälp med din sjuka mage!

Svar: Den va ganska god ;). Tack rara du! Tyvärr finns det inte så mycket nån annan kan göra för magen. Måste stressa och oroa mig mindre, äta regelbundet o.s.v men det är svårt att få ordning på allting liksom :/..
Sandra Rosén Dahlgren

4 Jessica Högberg:

Är det relaterat eller något helt annat??

Svar: Relaterat med magen menar du? Näe näsproblemen har troligen med allergi att göra trodde läkaren så hoppas att nässprayen öppnar upp luftvägarna i näsan lite. :)
Sandra Rosén Dahlgren

Kommentera här: