Senaste från THE BLONDS!

"THE BLONDS" är ju en designer duo som kör fullt ut!
 Tänkte dela några av deras verk från senaste kollektionen."För mycket", "Mer är mer" och "Man lever bara en gång" Är några utav känslorna och tankarna jag får när jag ser deras kläder älskar allt glittrande och det är ju verkligen inte tråkiga kläder dom gör. Jag skulle gärna vilja ha en del av deras plagg (sen skulle jag ju inte styla som dom gör på visningarna (om det inte var ett väldigt speciellt tillfälle ;) :)). Men det skulle ju till exempel va väldigt snyggt med någon utav dom otroliga jackorna till en "vanlig" vardagsoutfit, typ jeans och linne. Det skulle lyfta hela looken! Mer bilder finns på "POSH24" där jag hittade dessa och på "THE BLONDS" hemsida såklart!
 
 
THE BLONDS - SS18
 
 
 
 
alla bilder från POSH24.se

Kommentarer:

1 Hanna Karlsson:

Nja, det där är verkligen för mycket för min smak.

Svar: He he ja det är ju olika det där :). Men om man separerar delarna så gör dom ju inte lika starkt intryck skulle verkligen vilja ha nån av "bling-bling" Jackorna :)!
Sandra Rosén Dahlgren

2 Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Verkligen så läckert!

Svar: Va kul att du också gillar det! Håller med verkligen läckert! Tacksamt att fotografera också :)!
Sandra Rosén Dahlgren

3 Jessica Högberg:

Oj, kanske inget jag skulle ha till vardags😉

Svar: He he :), Nä det är ju olika men jag skulle till exempel kunna tänka mig att ha skin jackan (fast i fejk skinn om det inte är det), med dom lite större stenarna på till vardags :)!
Sandra Rosén Dahlgren

Kommentera här: