Sommar Eftermiddag!

Det märks på något sätt att hösten närmar sig.
Och även om jag älskar hösten så känns det lite sorgligt att säga adjö till sommaren. Men det är ju trots allt några veckor kvar så man brukar ju kunna säga hej då lite mjukt och fint sådär 😉. Förra fredagen passade jag på att ha det riktigt somrigt i alla fall. Sov ingenting den natten, verkligen ingenting. Men jag var tvungen att gå på ett möte så tvingade mig upp och iväg. Efter mötet och en snabb handling så la jag mig på en solstol i trädgården, hade bitvis sällskap av Mamma, Morfar och min lilla Tjorv. Det var riktigt hett (som dom flesta andra dagar den här sommaren), Så Tjorven fick bada i en hink så att hon inte skulle smälla av. Själv blötte jag en handuk och hade över mig ett tag. Kunde inte sova fast jag var så trött, så bläddrade i "Plaza Interiör", (som jag införskaffade under mathandlingen), och konverserade med dom andra. Efter typ två timmar av andra aktiviteter så somnade jag i alla fall en stund och vaknade lagom till middagen.
 
Va i skuggan (såklart), Men en del sol glimtar fick man på sig ändå
 
 
 
Såhär såg jag ut
 
 
Rolig, mysig och inpirerande läsning. (och jag vet solstolen är riktigt missfärgad, men funkar bra ändå 😉)
 
 
Min Älskling 😘
 
 
Vackert soligt och skuggat på husfasaden
 
 

Kommentera här: