Nya Smycken från Cocoo.se!

Inlägget är i samarbete med Cocoo.se
 
 
 
Nu ska vi titta på dom senaste tillskotten i min smyckessamling!
Dom kom i en liten låda från Cocoo.se och ja det blev faktiskt inte bara smycken den här gången... Samarbetar ju med Cocoo.se, ett företag som jag gillar mycket och som har ett brett utbud, med såå mycket fina grejer! Dom har en liten beskrivning om smyckesutbudet och målgruppen, längst ner på förstasidan, som avslutas såhär "Du kommer snabbt märka att vår målgrupp är mycket blandad; allt från trendiga fashionistor till excentriska dragqueens!", bara älskar den målgruppsbeskrivningen! Glöm inte att ni just nu får 30% på ett köp (Gäller på ordinare priser till och med den 15 juli 2018) Använd koden MINUS30 i kassan. I veckan kommer en tävling också, där ni kan vinna ett smycke från Cocoo.se 😄, håll utkick!  Men nu tittar vi på det jag fick hem därifrån 😊
 
3 par Guldiga Örhängen!
Ringar med pärlor, lite "gammeldagsa" (man kan inte böja "gammeldags så va..") på det där moderna sättet som har kommit mycket på senaste tiden.
Coola örhängen som ser ut som tillknycklade paper typ, ha ha kanske inte så fint beskrivet men dom är svårt coola tycker jag!  Har poppat upp många varianter av dom på senaste tiden.
Geometriska örhängen som ser ut som någon har ritat streck med en blyertspenna och linjal, diggar!
 
 
Hittade en sån fin bikini också! Tyvärr var den väldigt liten i storleken.. Men visst är den fin, skulle ha matchat fint med "skrynkelörhängna"!
 
 
Detta söta lilla guldarmband med stjärna fick jag i en överraskningspåse!
 
 
Maffiga fotsmycken med mycket bling! Dom ska användas i sommar!
 
 
Budskapsarmband med texten "I love music", den var jag ju tvungen att ha! Musik är ju bland det bästa som finns!
 
 
Dom här små pärlörhägena fick jag också i en surprise påse, finns för  en som kostar 20 kronor och en som bara kostar 1 krona!
 
 
Riktigt snygga sminkborstar med marmormönster, bra att ha när man ska leka fram nya sminkningar, som jag ju gillar!
 
 
Och till sist en riktigt vacker och cool ring med natursten!
 

Kommentera här: