Loppis Fynden!

Nu kör vi äntligen då! Fynden från sommarens första loppis ska visas upp!
Det var en härlig fynd dag, och jag spenderade totalt 98 kronor på 16 saker, inte så illa! Inte illa alls, jag är nöjd! 😉
 
Gruppbild
 
 
Ett serie album med Nemi 10 kronor och en "Mina Vännerbok" med Lovisa Burfitts skapelse "Mademoiselle Oiseau". Lite barnsligt men det är ju ändå Lovisa Brurfitt (😉), och kan ju va skoj att be sina vuxna vänner att fylla i 😋, 15 kronor kostade den bara dessutom
 
 
 
Ett annat barsligt fynd som kommer bli mindre barnsligt när jag har fixat till dom såhär. Ska användas till att skriva fina saker på kylen och mina magnettavlor. 20 Kronor.
 
 
Ikeas populåra lampa införskaffades också för 5 kronor! 5 kronor kostade också örhängena med "Chanel" loggor. och "NK" burken kostade 10 kronor 
 
 
Och till sist ett varierat gäng filmer som kostade 1-5 kronor styck!
 
 

Kommentera här: