Ärende Måndag med Kronor på det!

Nu ska jag berätta om en måndag!
Men inte måndagen som var igår utan måndagen innan :). Det ar en dag med ärenden mest och ett doktorsbesök. Va på vårdcentralen för att gå igenom mina medeciner och så. Jag hann inte äta frukost innan så när ja var klar köpte jag jordgubbar och en keso med topping. Åt i bilen och sen åkte jag och Mamma (som också var med), för att hämta och lämna lite grejer på olika ställen. Det var svårt varmt och svettigt, har lyckats spendera dom allra varmaste dagarna i bilen hittills... Får försöka styra upp det ;) :).
 
Köpte denna djurleksak för en tia när jag handlade frukosten också
 
 
Frukostlunchen i bilen
 
 
Jordgubbar
 
 
Första stoppet, solen gassade!
 
 
Jag fick vänta för länge i bilen så började leka med hundleksaken och kameran..
 
 
Sen åkte vi i varje fall till min Moster och hälsa på den här fluffisen (och hans bror) 😻
 
 
Vill alltid sno saker av henne (😉), den här till exempel!
 
 
Fick plantor av henne (tack♥), som vi var där för att hämta, och så åkte vi igen.
 
 
Innan vi kom hem så stannade vi en gång till och köpte middag. Då hittade jag den här söta också!
 

Kommentera här: