Röd dag i Stan!

Förra torsdagen hängde jag med Malin!
 Det var förövrigt "Kristi himmelfärds dag" och i och med det röd dag. Vi åkte till stan hon hade inte sett körsbärsblommningen än så vi skulle kolla om träden mot förmodan fortfarande blommade. Det gjorde dom inte direkt.. Men vi gick vidare, kollade på vackra saker, provade hattar och solglasögon, blev suktade av alla fina sommarnyheter. Jag handlade lite på rea, det kommer i ett annat inlägg som vanligt ;). Vi hade inga speciella planer utan bara gick runt lite som vi kände, mysigt. Det hade varit varmt och svettigt men framåt kvällen/ eftermiddagen när jag väntade på bussen hem, så frös jag faktiskt.  Men var nöjd med våran dag tillsammans ♥
 
Innan jag möte upp Malin fick jag skjuts till apoteket för att hämta ut en andningsspray som var lite akut. Bling och solisar var på!
 
 
 Såg också detta träd innan jag möte upp Malin, fint!
 
 
Sen träffades vi :)
 
 
och såhär såg det blommigaste stället ut i Kungsträdgården.. Lite skillnad än förrut.
 
 
Fina ringar på "Ur&Penn"
 
 
Söta coola örhängen på "H&M"
 
 
Jag testade ett par schyssta glajjer.
 
 
Och ville ha dessa väskdekorationer
 
 
Och alla rosa bikinis! Men köpte inget av det.
 
 
Besökte lite andra affärer också innan allt började stänga. Sen gick vi förbi Åhlen´s fina skyltning
 
 
Och in i en tunnelbanevagn
 
 
Perfekt ställe att ta en till kompis-selfie på!
 
 
 Sen va vi på södra sidan av stan och solen hade börjat sänka sig lite smått. Det var ungefär då vi åkte hemåt.
 
 
Men innan dess köptes det lite mat och jag såg en affish-bit med tecknade sladdar, på marken
 

Kommentera här: