Tradera Köp!

Tänkte visa lite superfina grejer jag har budat hem på Tradera under dom senaste månaderna.
Fina saker är det såklart ;) :)! Vissa tänker jag använda på lite annorlunda sätt, tror det kommer göra att dom verkligen kommer till sin rätt och man lägger märke till dom för att det bryter av lite i den kontexten. He he låter kanske lite komplicerat men hoppas ni förstår vad jag menar. Nu kollar vi!
 
Snobben paketet!
 
♥ Snobben spelet, som är ett brädspel, vet inte hur "vuxenanpassat" det är men ska bli kul att prova någon mysig kväll :). Är perfekt för framtida barn/barnbarn/syskonbarn också.
 
♥ Ett Snobben pussel med mysigt motiv. Är fint att bara ha kartongen i en hylla men passar ju också perfekt för ovannämda barn som kommer hem till mig ;).
 
 
En vit metallkorg, lite gammaldags och romantisk
 
 
Med jättefina rosetter på båda sidorna om handtaget
 
 
Den är en sån sak som inte skulle kännas lika fin om man till exempel hade blommor i eller hade som brödkorg eller nåt. Jag tänkte ha den på golvet med hund- och kattleksakerna. Kanske bara är jag men jag tycker att det bryter av mot det förväntade och liksom lyfter korgen :).
 
 
Koppar paketet!
 
♥ En typ grytlappshängare i form av te-/kaffepanna. Den här kommer jag antagligen inte ha någon grytlapp på men tänker ha den på väggen i köket, fast i en åtminstonde liite annorlunda konstalation. Mer om det när köket är tillräckligt iordninggjort för det.
 
♥ En onödig men cool, tändsticksaskhållare :). En snygg liten detalj i inredningen tycker jag, speciellt ocm man har en lite annorlunda tändsticksask också, nä jag är svårt nöjd med alltihop!
 

Kommentera här: