Loppis Fynd!

Personligen så var det tredje utomhus loppisen för den här sommaren, i söndags.
Och det var den mest lyckade också! Det var soligt (fick första brännan för i år), jätte mycket utställare och många köpare också. Jag hittade en massa fint! Speciellt nöjd med väggljusstaken med rosett! Har sett såna på två olika bloggar i vår och blivit super avis! Så det är helt sjukt att jag hittade en sån på loppisen, bara sådär liksom! Yaay :D! Skulle vilja ha en till men om jag inte hittar det så är det okej, jag har i alla fall en :)!
 
En härlig liten samling av modernt och äldre!
 

Kommentarer:

1 Emily:

Hej Sandra, är du möjligen den Sandra som ger sminkkurser genom Medborgarskolan i Karlskrona?
Jag heter Emily och jag undrar i så fall om du kan tänka dig att göra en privat sminkkurs för mig och mina vänner i slutet av september? Det känns lite konstigt att fråga på din blogg, men visste inte riktigt hur jag skulle få tag på dig.
Tacksam för svar,
Emily

Svar: Hej Emily! Jag är tyvärr inte den Sandra du söker :(. Men jag hoppas att du får tag på henne! Försök att kontakta Medborgarskolan direkt om du inte har gjort det. Lycka till :)!
Sandra Rosén Dahlgren

Kommentera här: