Vardagligt!

Januari och Februari,
det är dom absolut tråkigaste och jobbigaste månaderna på hela året tycker jag! Motsvarar Måndagar och Tisdagar ganska bra faktiskt. Skönt att det snart är över i alla fall! Tror aldrig att jag har längtat så mycket till våren. Jag tillhör ju dom som har lite vårångest, men den har blivit bättre med åren och hellre lite vårångest än vinterdepp. Idag ska jag till doktorn och sen handla mat, typiskt vardagligt. Annars så har jag frysit mycket, börjat lyssa på podden "Billgren & Wood", gillar den! Tittat på "Farmen", som verkligen har börjat spåra ur nu.. och ja, försökt bryta dåliga mönster.
 
Lite annat som har hänt.
 
Mina små katt-älsklingar vill alltid vara nära. Hälst ska dom ligga på mig, Men det går ju inte hela tiden.. Så här ligger dom bredvid istället :) ;) ♥
 
 
När man pratar i telefon och inte hittar nån penna att klottra med, kan det bli såhär i stället..
 
 
Snö hit och snö dit.. det har mest varit molningt men nån dag har solen tittat fram och fått glittret att synas!
 
 
Har haft ett litet skapar-ryck också och gjort flera graffiti liknande texter, ska läggas upp så småningom.
 
 
En nyttig frukost, bestående av naturell lättyougurt, blåbär och lite fröbröd som jag smulat över.
 
 
Vovve-Älsklingen tycker om snö så länge hon liksom bottnar ;), då är det kul! ♥
 
 

Kommentera här: