Sekunder av Lycka!

Hej! Jag har legat sömnlös i  ett par timmar.
Jag sov från 23.00- 03.00, sen tog det stop. Har fortfarande svårt att andas och magen känns lite som ett oroligt spöke. Lite skum beskrivning där men är så det känns så... ;). Har försökt fokusera på annat och låtit tankarna leta upp små sekunder av lycka som jag har upplevt och förhoppningsvis kommer att uppleva igen! Tänkte att jag jag skriver upp dom :).
 
 
När jag ska sova och mina två katter ligger på min rygg och spinner i mitt öra!
 
♥ När jag är inne på Pinterest och ser den där perfekta bilden som är vacker, cool och så fruktansvärt inspirerande!
 
♥ När jag pussar min hund på hennes lilla kind!
 
♥ När någon ger mig en komplimang som jag känner att dom verkligen menar!
 
♥ När jag har börjart läsa en bok och märker att jag verkligen tycker om den!
 
 
Ja, det var några saker som jag kom och tänka på inatt. Sen finns det väl en hel del andra små lyckorus från ens liv, kanske skriver ner fler en annan gång. Hoppas ni får en fin Fredag med både små och stora lyckorus :)

Kommentera här: