Tradera Köp från Sommaren!

Tänkte visa upp några schyssta prylar som jag skaffat via Tradera, under sommarmånaderna!
Dom är alla bruksföremål som jag ska smycka mitt hem med :). Några är på gränsen till för mycket/ute/fult, men som jag brukar skriva, kommer dom i rätt sammanhang i inredningen sen så kommer det nog bli riktigt snyggt och coolt :).
 
 
Först ut en snigel som också är en marmeladburk. Fint att pryda hemmet med en och annan figur. Figurer som betyder något för en, Trädgårdssnigeln är en favorit sen jag var liten, har många fina snigelminnen från barndomen  😉😊
 
 
Vet inte om det blir så mycket marmelad serverad i den dock.. Kanske ska ha flingsalt i den eller så, i stället
 
 
Nu kommer vi till dom här ful/snygga/ute-grejerna. En liten porslinsask med rosa rosett och en kruka som kan beskrivas på liknande vis. Hittade dom hos två olika säljare och var tvungen att köpa båda :). Det kommer nog bli fint sen när dom finner sin plats!
 
 
Och till sist, bland dom vackraste och mest romantiska grytunderläggen jag har sett! Skulle även vara fina som dekorationsfat/ brickor 😍
 
 
Älskar den silvriga glansen och det vackra, mjuka mönstret! Sagolika är dom på något sätt.
 
 

Kommentera här: