När 31 blev 32!

För typ en månad sen fyllde jag ju 32!
Skrev ju lite om känslorna inför det här, bestämde mig dock för att "erkänna" dagen och fira ändå. Men firade dock inte så mycket, lite "ta-det-man-har-och-gör-vad-man-kan-med-det-känsla" liksom. Träffade Mamma och Morfar också som firade mig 😘. Men dom, andra fina människor 😘 och framför allt min Syster😘  hade redan get mig en jätte fin present nämligen en weekendresa till Köpenhamn som jag åkte på i slutet av april 😭💔😍❤, så fint! Men den resan skriver jag mer om sen, nu till 32-års dagen!
 
Körde en nyttig frukost, chia- och havregynsgröt med bär, som jag åt utomhus
 
 
Sen skulle jag på ett möte som jag fick skjuts till av Mamma
 
 
Sminkade mig för bara andra gången det här året 💄. Lite extra festligt såklart 😉
 
 
Efter mötet satte jag mig en stund och väntade, blev nämligen hämtad också
 
 
Satt en naken kvinna  (alternativt en man fast i en kvinno-kropp), bredvid.. 😏
 
 
Tänker att hen kanske spelade nåt festligt för mig 😌, Inte heeeelt omöjligt ändå? 😋
 
 
När jag blivit upplockad satte jag på mig glittriga örhängen 💍💍 glömde att göra det innan
 
 
Blev party direkt! 🖖🤓
 
 
Firade det med att handla mat.. Här står jag bredvid en godis ✋
 
 
Åkte vidare till "Plantagen" sen och hämtade ut min gratis födelsedagsbuket (gulligt av dom 😊), passade även på att ta en bild på min look 🤳
 
 
Hem till Mamma sen, där jag lite fick presenter av henne och sen Morfar 🙊💞
 
 
Åt en god plockmatsmiddag innan jag gick hem, bytte till tjusig morgonrock och chillade i sängen
 
 
Åt en bit tårta som jag bakat själv innan middagen, prinsesstårta! Har inte ätit det på hur många år som helst! Lite ful blev den, men den va god 👄
 
 
Drack lite nästintill alkoholfri cider till
 
 
Skål och hej då 31 och nu kör vi väl då 32 💋
 

Kommentera här: