Tunga kappor och oscyssta omkörningar!

Återigen sitter man med jobbets tunga kappa av plikter på axlarna.
Men jag slipper dom klockan 12.00 :D. Fast å andra sidan är de tillbaks igen i morn och sen hela helgen : /. Det är bara att härda ut.

En sak som jag inte uppskattar är att bli "omkörd" i trappan
 utav någon pigg "brat" eller ännu värre en nyklackad stilletto. Inte nog med att jag flåsande och flämtande kämpar mig upp iden långa trappan, utan att pausa! Jag ska bli omkörd och "in-your-face-ad" också! Inte scysst!


                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             

Kommentera här: